Comitè d’Empresa 26/07/2018

Telecomandament de portes: les proves del 6 d’agost al 12 d’agost. Es farà complement de quadre. Ho farà en principi l’operador d’emergència.
Farem un escrit recordant que no són funcions dels operadors d’emergència ni del CTO i molt menys de Seguretat. L’obertura i el tancament d’estacions a línies convencionals són els AAC. L’objectiu és que hi hagi un AAC sempre a l’estació des de que s’obri i es tanqui el Metro.

Jubilació parcial 2019: Vam dir que els indefinits de temps parcial poguessin passar al 100% i l’empresa va contestar que no. Solament queda fer pressió o el plan B. La possibilitat legal.
S’acorda anar a una reunió amb les assessories jurídiques i l’empresa.

Places tractoristes: vam demanar 3 places i 1 reserva complint el conveni. L’Empresa ha fet 2 places i 2 reserves. Haurem de recordar de nou com ha de ser.

Assemblea Setembre: posar data i informar també sobre el REOM. Es buscarà lloc per la primera setmana de setembre.

Es reclamarà un altre cop mesa técnica de vacants.

Seguirem informant